פילאטיס בתל אביב מסייע בהצרת היקפים וחיזוק שרירי הגוף

 

שיעורי פילאטיס פועלים על כמה עקרונות. כל מי שמעוניין לחטב ולחזק את גופו, שיעורים אלה יתאימו לו במיוחד. פעילות זו אף מומלצת לגברים וכן לנשים בהיריון מתקדם, או לאלה הסובלים מכאבי גב.  גם שחרור מתחים ניתן לבצע באמצעות אימוני פילאטיס בתל אביב אימונים אלה ,מחזקים את מערכת השלד והשרירים.  בגלל שאמוני הפילאטיס, עובדים הן על שרירים פנימיים והן על חיצוניים , הגוף נעשה מחוטב יותר. האימון מתבצע בדופק נמוך ולכן שריפת השומנים היא נמוכה ועל מנת להגיע לגוף חטוב של דוגמן או דוגמנית, דרושים אחוזי שומן נמוכים ומסת שריר גבוהה וכן, תזונה נכונה.

 ניתן בהחלט להצר היקפים  וזה מה שחשוב. גם אם מדובר על פילאטיס מזרון או מכשירים, המאמץ יתבצע כנגד התנגדות וזה מה שמאפשר לנו לחטב את הגוף. בשיעורי הפילאטיס שאני מעבירה, אני מעניקה את מלוא תשומת הלב על כל השרירים מכף רגל ועד ראש. אני עובדת עם המתאמנים על הארכת שרירים, מה שמאפשר לנו להצר את הגזרה ולמצק את הגוף.

פילאטיס בתל אביב עם דגש על חיזוק השלד והשרירים.jpg

 

פילאטיס בתל אביב יחולל אצלכם פלאים

אופן הנשימה משתנה כתוצאה מלימוד של נשימה נכונה בעת האימונים. אימוני פילאטיס דו שבועיים יגרמו לכם לחוש את השינוי המבורך בגופכם. תפקיד החמצן בגוף הינו מוגבל, כאשר הנשימה אינה מתבצעת באופן הנכון. מכון פילאטיס תל אביב, יקנה לכם את הכלים הנכונים, כגון עבודה נכונה על שריר הסרעפת. נשימות הפילאטיס גורם גם למוח שלנו להתפנות ולהתעסק בנושאים שלא היה לנו זמן להתעסק בהם. לא ניתן יהיה להגיע לתוצאות ללא התמדה בשיעורי פילאטיס. כמאמנת פילאטיס מזה כמה שנים, אני מקפידה על בניית תכנית אימונים שתותאם למתעמל בהתאם לרמות ולתוצאות שהוא או היא מעוניינים בהם.

באימונים בסטודיו שלי בת"א, אני מייעצת בנושא תזונה נכונה, כך שכל מתאמן אצלי יוכל להגיע לתוצאות הטובות ביותר. האימון יחד איתי, גורם להעלאת המשמעת והמוטיבציה וקץ לתירוצים. אני מדגישה חשיבות רבה על נושא הריכוז בכדי לתת תשומת לב מלאה לתנוחה ולמתח השרירים בגוף. אני עובדת על רצף תנועה, על שליטה מלאה במיוחד כאשר מדובר על שיעורי פילאטיס מכשירים. אני נותנת דגש על מרכז הגוף, במיוחד על שרירי הליבה אשר משמשים עוגן לגוף ובכך למעשה מעניקים לגוף יציבות בכל שיעורי פילאטיס מזרון או פילאטיס מכשירים.

 

שיטת אימוני הפילאטיס מתאימה לכולם

לא לחינם, אנשים רבים נוהרים אל סטודיו לפילאטיס בתל אביב, היות ורבים יודעים, כי שיטה זו של אימונים מותאמת לכל אחד וניתן להגיע לתוצאות טובות ולהגביר את האימונים עם הזמן, מה שמעניק אתגר לרבים. לדוגמא, פילאטיס מכשירים, מתאים לנשים וגברים כאחד, במיוחד למי שסובל מפציעות גופניות, מה שיקשה לביצוע אימון מהיר ומתיש או כזה שמצריך קפיצות. הסיכוי להיפגע או להיפצע בעת אימון פילאטיס הינו קלוש ביותר או בכלל אין סיכוי להיפצע, היות והמאמן הוא זה שמפקח על התרגילים שהוא עצמו הכין במיוחד לכל מתאמן ומתאמנת.

לכל מתאמן פוטנציאלי יש את הצרכים שלו בהתאם לאופי ולנתונים, קיים למשל רצון, הגדרת יעד ועוד. החשוב הוא לסמוך על גופכם. המתאמן אינו חייב להתאים עצמו למדריך או לשיטת חובה, היות והיתרון בפילאטיס הוא התאמת התרגילים על פי צרכי ונתוני המתאמן. המתאמן לומד בזמן האימונים את שפת גופו ולכן, יש תמיד אתגר ללמוד משהו חדש ולהצליח ולחדש את יכולות הגוף. למעשה, הרעיון המרכזי של פילאטיס, הינו לשנות תבניות או לצאת מדפוסים קבועים ולפתח גמישות במחשבה בד בבד, עם הגמישות המפרקית והגופנית בכלל.

 

תחושה בכל סוף אמון בפילאטיס

בסוף כל שיעור פילאטיס במרכז תל אביב  התחושה היא טובה יותר,  האנרגיות חדשות והנפש מרוממת יותר. בזמן האימון עצמו, המוח יהיה פנוי ממחשבות ויעקוב רק אחר ההנחיות של המדריך. הריכוז, מאפשר חיבור קשרים נוירולוגים בין המוח לגוף וכן, הגוף מחווט חיווטים חדשים של תבניות מוחיות. ההשפעה של שיעור זה על הגוף והנפש, דומה למדיטציה מה שמשחרר מתחים ומייצר אנרגיות טובות וחדשות.

האפשרות לשנות תרגילי פילאטיס מבלי לשנות את מטרתם, הינה אמנות בפני עצמה. למשל באימוני שריר העכוז הגדול, ידוע כי שריר זה, אינו יכול לפעול ללא הפעלת המערכת המייצבת היות ושרירי הליבה הם אלה שאחראים על יציבות האגן. עבודה על שרירים אלה מיועדת במיוחד למי שסובל מכאבי גב או כאבים בפלג הגוף התחתון.

 

לשנות דפוסי נשימה לקויים באמצעות אימוני פילאטיס

כאשר דפוסי הנשימה שלנו לקויים, זה עשוי להשפיע על העורקים כגון חסימתם. באמצעות אימוני פילאטיס לומדים כיצד הנשימה הנכונה תשפיע לטובה על בריאותנו. לימוד זה של נשימה נכונה, תורמת לתפקוד נכון של הגוף. אני תמיד מסבירה למתאמנים שלי את העובדה שאנו נושמים בממוצע 20,000 נשימות ביממה ומה ההשפעה של נשימה לקויה על גופנו. 

אני מדגישה ומסבירה על כל שריר והעבודה עליו הינה מאתגרת. מתאמנים המגיעים אל סטודיו פילאטיס במרכז תל אביב אשר אותו אני מנהלת, מוצאים, כי הפעולות שהגוף שלהם מצליח לבצע, מפתיעות ומספקות, המכשירים מעניינים והשיעור עובר מהר, כך שהתחושה היא ממכרת והם תמיד מעוניינים לחזור לעוד ועוד שיעורים, לא רק בגלל שהם מעוניינים להיראות טוב יתר, כי אם התחושה הינה טובה.

 

פילאטיס - ביצוע רב יותר של פעולות נכונות

שמי  נופית הובר ואני מאמנת שנים פילאטיס בסטודיו בתל אביב שנמצא בבעלותי. על פי שיטת הפילאטיס, אני תמיד מציינת, כי  ביצוע רב יותר של פעולות נכונות הוא זה שמסייע בחיזוק נכון של השרירים ושלד הגוף. אני עובדת עם המתאמנים שלי בשיטה כזאת שאין צורך לחוש את הכאב בפעולה בזמן פילאטיס כי אם רק את המתיחה שלהם. תוכלו להבין ולחוש את השיטה בעת אמון פילאטיס שישפר את התחושה שלכם הנפשית והרגשית בסטודיו בתל אביב.